lørdag 10. januar 2009

Twilight obsession

Idag har jeg sett Twilight på kino igjen!
Tilsammen har jeg vel sett filmen 2 ganger på kino og et utallig ganger på nettet. Jeg klarer ikke beskrive hvor mye jeg lever meg inn i den verden:p
Jeg mener vel i hovedsak bøkene, de er de beste, men filmen som er ute nå er brabra den og. Når jeg går ut av kinosalen eller legger fra meg en bok blir jeg rettfrem deprimert. Det er ikke tull en gang:p Du tenker sikkert at jeg er supertragisk og alt det der når jeg sier det, men .. det gjør meg ingenting. Det er nesten så jeg kan innrømme jeg er det selv! Jeg er helt hodestupsforelsket i Twilight og sutrer ustoppelig over at jeg ikke er en del av det.
Har dere sett Twilight-filmen? Eller har planer om det?:)
Jeg kan virkelig anbefale den (egentlig bøkene først og fremst), den er verdt de pengene den koster å se på kino og ikke dårlige kopier på nettet:p
Jeg slenger med (en av de mange) yndlingsscenen min og håper det er fler enn meg som har en twilight-obsession!:D
Okej, jeg droppet det for youtube hadde bare stygge filmer av baseball scenen. Dere kan se Bella-vet-hva-Edward-er- scenen istedet:

3 kommentarer:

Luka sa...

TWILIGHT!<3
Du vet at jeg føler det samme så jeg dropper bare å brette det ut i det lange og det brede her.:}
Det er bra vi er flere ...........
Single twilighters-waiting-for-their-Edward alone together!

Anonym sa...

Skjønner at du er like Twilight fan som det jeg er!:)
Det går ikke ann å ikke like filmen..<3
Foresten, var du på den kl halv 7? Tror jeg gikk rett forbi deg.

Anonym sa...

Jeg er ganske sikker på at twlight kom ut på dvd her idag eller noe ;p